betalen en retourneren

Betalen

In de kassa kun je direct kiezen voor betalen met iDEAL, Paypall of creditcard. Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.

Voor particulieren is het nog niet mogelijk om achteraf te betalen. Dit komt omdat het productieproces in gang wordt gezet zodra de betaling binnen is.

Retourneren

Binnen de bedenktijd van 14 dagen mag je een artikel retourneren. Je mag een artikel passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel écht nieuw blijft. Het duurzaam retourneren van artikelen is helaas nog niet mogelijk. Een beetje een open deur, maar wel waar: als je niks terugstuurt, hoeft onze bezorgdienst niet te rijden.

1. Meld je retour aan
via retouren@t-matters.nl. Geef aan om welk factuurnummer het gaat, welk artikel, kleur & maat en de reden van retourneren.

2. Pak je retour in
Doe de artikelen terug in de originele verpakking. Vul het retourformulier in en voeg het bij.

3. Wij sturen je een retouretiket
Print deze uit en plak hem op het pakket.

4. Overhandig je retour bij een PostNL-punt
Je ontvangt een bewijs met je track & trace-code.

5. Je geld terug binnen 7 dagen
Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het tegoed binnen één week op je bankrekening teruggestort.

Uitzondering

De T-matters cadeaubon is een uitzondering en kun je niet retourneren.

Vragen?

Is er iets onduidelijk of heb je een vraag? Je kunt altijd contact opnemen met ons. We helpen je graag. Wil je het terugsturen van jouw retour zelf op een andere manier regelen? Dat kan, maar de kosten en het risico zijn in dat geval voor eigen rekening.